Wij helpen jouw unieke identiteit te realiseren
Easybranding is een gespecialiseerd grafisch design en webbureau uit Kortrijk. Samen jagen we één gezamenlijke missie na: jouw visie vertalen naar een unieke identiteit waarmee je succesvol mag zijn.
Ons doel is dat alle ambitieuze ondernemers een sterk merk mogen bouwen, waarmee ze vol vertrouwen hun toekomst tegemoet kunnen gaan. In de continue veranderende markten waarin we momenteel werken is dit een grote uitdaging.
Wij geloven dat bedrijven die hun identiteit uitzetten op basis van een positionering, veel diepere inzichten krijgen in de kernessentie van waar hun klanten naar op zoek zijn. Door duidelijker te communiceren, kan je uiteindelijk sneller groeien.
Klantgericht
Planmatig
We streven ernaar om complexe materies zo eenvoudig mogelijk te vertalen voor grote en kleine bedrijven of organisaties.
Toegankelijk
Your vision. Our mission.
Tineke Rosseel
Zaakvoerder & brand consultant
Als zaakvoerder van Easybranding heb ik ondertussen meer dan 13 jaar praktijkervaring in het aansturen en het coördineren van creatieve processen.
Mijn sterke punten zijn: toekomstgericht, klantgericht, prestatiegericht, verantwoordelijkheidsbesef, focus en strategisch inzicht.
Karen Vermeersch
Senior brand designer & creatieve marketeer
Als Senior brand designer ben ik verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe brand identiteiten en de creatieve uitrol van grafische opdrachten.
Ik hou van merken met een duidelijk verhaal en ben als creatieveling gepassioneerd door alle facetten van communicatie.
Janne Vandenberghe
Brand designer & web developer
Ik help ondernemers, met veel oog voor detail, hun droomidentiteit te ontwikkelen via een brede waaier aan online en offline communicatiedragers.
Mijn specialiteit is het ontwikkelen van websites in WordPress en Sitemanager.
Robin Reynders
Brand designer
In ieder creatief proces zie ik een uitdaging want elk merk is anders. Daarom probeer ik steeds om een merk te vertalen en ontwerpen op een unieke manier.
Door mijn achtergrond in de communicatie te combineren met mijn grafische kennis wil ik mij onderscheiden in mijn werk.