Denderlink is een uniek woonproject in het centrum van Denderleeuw. Het project is een realisatie van Smarthome. Als groene oase in de stad geloven ze dat deze appartementen en woningen mensen de kans zal geven om zichzelf ten volle te kunnen ontplooien.
De branding toont verschillende waarden van Denderlink. Het symbool staat voor connectiviteit en weerspiegelt ook de ligging in de natuur. De groene kleur is een extra knipoog naar de natuurlijke omgeving. Het symbool kan apart als grafisch element gebruikt worden om subtiel de aandacht van voorbijgangers te trekken.
Buitengewoon wonen omvat alles waar Denderlink voor gaat en staat. Naast een slimme investering creëert het one-of-a-kind woonproject een gemoedsrust en gevoel van veiligheid bij kopers.
We realiseerden het volgende:
- Intake gesprek: het onderscheidend vermogen van de vereniging begrijpen en de wensen van de nieuwe website te weten komen
- Brand Strategy: het in kaart brengen van de fundamenten voor de merkontwikkeling aan de hand van het Brand Key Model
- Merkpositionering: lanceren van een nieuw merk in de markt
- Baseline Search: ontwikkeling van verschillende baselines
- Brand design: voorstel van 2 logo concepten met diverse huisstijl & interface visualisaties
- Asset map: oplevering van alle branding guidelines