Easybranding ontwikkelde de software branding voor Mynd. Een AI-tool die ontwikkeld is door een internationale speler in innovatie.
Deze tool is het meest geavanceerde AI-enabled context mining-platform ter wereld. Het leidt gebruikers tot onbevooroordeelde ontdekkingen en inzichten voor betrouwbare strategische beslissingen.
De branding identiteit straalt alle USP’s uit waarvoor Mynd wil staan. Het onderscheidt zich visueel ook met alle bestaande concurrenten in de markt.
Een duidelijke website geeft inzichten in de voordelen & toepassingsgebieden van unsupervised context mining. Gezien de complexiteit van de materie werd gekozen voor een duidelijke communicatiestijl in het Engels. De website wordt ondersteund door een cleane, maar heel overzichtelijke visuele look-en-feel.
We realiseerden het volgende:
- Brand Strategy: het in kaart brengen van de fundamenten voor de merkontwikkeling aan de hand van het Brand Key Model
- Merkpositionering: lanceren van een nieuw merk in de markt
- Baseline Search: ontwikkeling van verschillende baselines
- Brand design: voorstel van 2 logo concepten met diverse huisstijl & interface visualisaties
- Asset map: oplevering van alle branding guidelines & overleg met extern development team in Pakistan.
- Op maat gemaakt website design van de landingspagina
- Begeleiding website content (teksten en foto’s)
- Development van de website in WordPress
- Opleiding: CMS systeem gebruiken