Vybros investeert in lokaal verankerde kmo’s met internationale ambities alsook in andere vastgoedprojecten. Onze taak? Een full-package branding opstellen. De eerste stap? Het blootleggen van de persoonlijkheid en ambities van dit bedrijf. Zo ontdekken we wat het bedrijf uniek maakt. Het doel van Vybros is optimaal groeien door synergiën te creëren tussen financiële middelen, innovatie, netwerk, ervaring, respect en coaching. Dankzij ons groot inlevingsvermogen voelen we al deels intuïtief aan hoe we het concept gaan vastleggen.
Uiteraard vertrouwen we nog steeds op ons uitgekiend creatief proces waarbij we steeds beginnen met een uitgebreide kick-off meeting is. Tijd om te luisteren naar jullie wensen en onze aanpak voor te stellen. Na de kick-off meeting start het creatief proces met de bepaling van lettertypes, een geschikte slogan, de juiste USP, de tone of voice, kleuranalyses, … om finaal tot een nieuw logo te komen. In deze case was professionaliteit, persoonlijkheid en duurzaamheid de essentie van onze creatieve vormgeving. Die rode draad komt terug in het logo, de huisstijl én de website. Zelfs de fotografie werd volledig door Easybranding gecoördineerd.