Home  /   Portfolio

Creatief merkconcept voor brouwerij met een twist

Sosab is een nieuwe brouwerij die plezier en humor belichaamt. Ze willen hun doelgroep een ervaring bieden die breekt met de traditionele bieren. Daardoor zochten we binnen het merkconcept naar een mix tussen creatief, hedendaags en traditioneel.  

Enerzijds staat het woordmerk voor het creatieve door het gebruik van negatieve ruimtes, anderzijds is de O een symbolische en minimalistische voorstelling van een vat. Doorheen de huisstijl wordt deze O gebruikt als grafisch element. Door het toevoegen van de houten achtergrond, is er een visuele link met de productie, die uitsluitend gebeurt op eiken vaten. Kortom, een zeer leuke opdracht voor een opdrachtgever met een grote passie voor bier en vernieuwing.

 
 

Diensten

Wil jij van jouw bedrijf ook een uniek en herkenbaar merk maken en je producten of diensten die visibiliteit geven die ze verdienen? Neem gerust contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jouw branding kunnen aanpakken!
 
Hulp nodig bij het opbouwen van jouw identiteit?
Wij begeleiden je graag van A tot Z.

Nieuws

Easybranding werd overgenomen

Easybranding was ‘born to brand’. Al krijg je vanaf nu ‘a brand new feeling’. Op 1 juni 2022 werden alle activiteiten van Easybranding overgenomen door Hummingbirds uit Kortrijk.

Lees nieuwsbericht