Home  /   Portfolio

Een duidelijke positionering als basis voor een goede branding

We gingen van start met een merktest waarin een duidelijk merktype naar voor kwam. We werkten binnen deze positionering de eerste lijnen uit naar een missie & visie en maakten een moodboard van taal en beeld. Na overleg kwamen we al snel tot de consensus dat de voorgestelde positionering een perfecte match was met het DNA van de bedrijfscultuur. 

De copywriting ging van start na een uitvoerige briefing van de gewenste positionering en de waarden van het toekomstige merk. Na het generen van diverse voorstellen werd gekozen voor de brandname “Jurplus.” Deze verwijst naar “surplus”, wat staat voor meerwaarde, de “Jur” verwijst naar de juridische dimensie van het advies. Met een passende baseline vormde de naam al snel een mooi geheel. 

Diensten

Grafisch vormen en kleuren die de branding compleet maakten
Bij de ontwikkeling van het logo werd gewerkt rond een dynamisch beeldmerk. De uiteindelijke favoriet bevatte een dynamische “p”. Het oranje bolletje binnen deze “p” staat voor de mens, die centraal staat in de samenwerking. Dit beeldmerk werd doorgetrokken in de huisstijl om zo een grote herkenbaarheid te generen. 

Wil jij van jouw bedrijf ook een uniek en herkenbaar merk maken en je producten of diensten die visibiliteit geven die ze verdienen? Neem gerust contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jouw branding kunnen aanpakken!
 
Hulp nodig bij het opbouwen van jouw identiteit?
Wij begeleiden je graag van A tot Z.

Nieuws

Easybranding werd overgenomen

Easybranding was ‘born to brand’. Al krijg je vanaf nu ‘a brand new feeling’. Op 1 juni 2022 werden alle activiteiten van Easybranding overgenomen door Hummingbirds uit Kortrijk.

Lees nieuwsbericht