Hoorcentrum Aerts is volop in beweging. Deze groeiende onderneming had nood aan een nieuwe branding die een betere match is met hun kernwaarden. Na de inwerking van de materie kregen we inzichten in hun business. Het was voor ons duidelijk dat Hoorcentrum Aerts een concrete meerwaarde heeft voor haar doelgroep. Na diverse voorstellen qua visuele identiteit werd een nieuw logo gekozen. Enerzijds belicht het nieuwe logo de betere levenskwaliteit van hun klanten. Anderzijds is het ook de visuele uitwerking van expertise, service en passie.
Met een duidelijke visie als basis, zijn we gestart aan een dynamische samenwerking waarbij verschillende dragers werden omgezet in de nieuwe huisstijl. Een uniforme toepassing van een huisstijl is noodzakelijk om een grotere herkenning te genereren bij de doelgroep. Er wordt ook volop gewerkt aan de brand guidelines zodat deze ook gemakkelijk kunnen uitgedragen worden voor zowel interne als externe partners.
Diensten
360° grafische ondersteuning
We ondersteunen dit groeibedrijf binnen diverse aspecten van hun marketing. Dit gaat van het opmaken en ontwerpen van flyers, posters, affiches, boekjes, mailings, … tot het uitzoeken van gadgets. Het is een mooie samenwerking waar expertise van beide kanten zorgt voor een meerwaarde op het eindresultaat.